ανταπόκριση απο ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Κ. Βλαστέ, πότε θα τα ξαναπούμε;;;;
Μ επιτυχία διοργανώθηκε η ημερίδα Πόλη και Ποδἠλατο (κλικ), στο Πνευματικό κέντρο του Δήμου Καλαμάτας
Για να μην επαναλαμβανόμαστε, κάντε κλικ πιο πάνω για να δείτε τα περιεχόμενα
Εμείς συνοπτικά έχουμε να δηλώσουμε τα εξής (και θα αναλυθούμε περισσότερο επι του θέματος, μετα τις γιορτές)
1. Η στρατηγική διευρυνση και επέκταση των ποδηλατοδρόμων , των πεζοδρομήσεων και των μονοδρομήσεων αναπόφευκτα οδηγεί σε μια πιο ΔΙΚΑΙΗ ΠΟΛΗ!!!
(ΑΚΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ;;)
2. Οι ποδηλατοδρομοι δεν χρειάζονται υπέρογκα ποσά για να δημιουργηθούν,.
Ο κ. Βλαστός έδωσε παραδείγματα πόλεων , όπου οι ποδηλατικές διαδρομές είναι σχεδιασμένες με απλά υλικά ή και σκέτο χρώμα ή ακόμα χρησιμοποιώντας την ίδια την άσφαλτο του δρόμου, σαφώς διαχωρισμένη από το υπόλοιπο οδόστρωμα.
Αυτό που χρειάζεται είναι στρατηγική χάραξη των ποδηλατοδρόμων συναφή με μια ανθρώπινη πολεοδόμηση και φυσικά φαντασία!!!!
(κάτι που γενικώς δεν παίζει και φυσικά δεν θέλουν να παίζει)
3. ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ κ.ΒΛΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΙΡΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ,
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ ΑΞΟΝΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
4. ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ κ.ΒΛΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
5. ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ῾῾ΑΝΑΨΥΧΗΣ῾῾
ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Το παραπάνω ουσιαστικά οδηγεί σε μια σύγκρουση νοοτροπιών δηλαδή απέναντι στην παλαιική καταναλωτική και καταχρηστική νοοτροπία του ῾῾χώνομαι στο αμάξι μου και δεν με νοιάζει τίποτα῾῾ αντιπαρατίθεται μια πιο φρέσκια , αλλά παρόλαυτα ιστορική , συνάμα σύγχρονη οπτική της πόλης μέσα από την αυτάρκεια και την real-time επικοινωνία που προσφέρει το ποδήλατο.
Το τί θα επιλέξει κανείς εἰναι αποκλειστικά θέμα.... παιδείας ψυχής
Μ επιτυχία διοργανώθηκε η ημερίδα Πόλη και Ποδἠλατο (κλικ), στο Πνευματικό κέντρο του Δήμου Καλαμάτας
Για να μην επαναλαμβανόμαστε, κάντε κλικ πιο πάνω για να δείτε τα περιεχόμενα
Εμείς συνοπτικά έχουμε να δηλώσουμε τα εξής (και θα αναλυθούμε περισσότερο επι του θέματος, μετα τις γιορτές)
1. Η στρατηγική διευρυνση και επέκταση των ποδηλατοδρόμων , των πεζοδρομήσεων και των μονοδρομήσεων αναπόφευκτα οδηγεί σε μια πιο ΔΙΚΑΙΗ ΠΟΛΗ!!!
(ΑΚΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ;;)
2. Οι ποδηλατοδρομοι δεν χρειάζονται υπέρογκα ποσά για να δημιουργηθούν,.
Ο κ. Βλαστός έδωσε παραδείγματα πόλεων , όπου οι ποδηλατικές διαδρομές είναι σχεδιασμένες με απλά υλικά ή και σκέτο χρώμα ή ακόμα χρησιμοποιώντας την ίδια την άσφαλτο του δρόμου, σαφώς διαχωρισμένη από το υπόλοιπο οδόστρωμα.
Αυτό που χρειάζεται είναι στρατηγική χάραξη των ποδηλατοδρόμων συναφή με μια ανθρώπινη πολεοδόμηση και φυσικά φαντασία!!!!
(κάτι που γενικώς δεν παίζει και φυσικά δεν θέλουν να παίζει)
3. ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ κ.ΒΛΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΙΡΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ,
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ ΑΞΟΝΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
4. ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ κ.ΒΛΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
5. ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ῾῾ΑΝΑΨΥΧΗΣ῾῾
ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Το παραπάνω ουσιαστικά οδηγεί σε μια σύγκρουση νοοτροπιών δηλαδή απέναντι στην παλαιική καταναλωτική και καταχρηστική νοοτροπία του ῾῾χώνομαι στο αμάξι μου και δεν με νοιάζει τίποτα῾῾ αντιπαρατίθεται μια πιο φρέσκια , αλλά παρόλαυτα ιστορική , συνάμα σύγχρονη οπτική της πόλης μέσα από την αυτάρκεια και την real-time επικοινωνία που προσφέρει το ποδήλατο.
Το τί θα επιλέξει κανείς εἰναι αποκλειστικά θέμα.... παιδείας ψυχής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου